Қазақстан «Жыл мемлекеті» атанды
Қазақстан «Жыл мемлекеті» атанды
Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің мәліметінше, фестивальге Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан, Әзірбайжаннан 450-ден астам адам қатысқан. Red Jolbors аясында білім беру бағдарламасы ұйымдастырылып, үздік коммуникациялық және жарнама шешімдері байқауы өтеді. Байқауға Орталық Азия мен Әзірбайжаннан 360-тан астам жұмыс ұсынылды. Іс-шараның қорытындысы бойынша Қазақстан «Жыл мемлекеті» атанды. Бұл атақ халықаралық қазылар алқасының дауыс беру нәтижелері бойынша ең көп ұпай жинаған елге беріледі. Әзірбайжанның Endorphin компаниясы «Жылдың ең үздік агенттігі» деп танылды. Қазақстан атынан қатысқандарға 50, Өзбекстанға 24, Әзірбайжанға 13 марапат табысталды.
Дәрістердің, сондай-ақ, панельдік пікірталастардың спикерлері ірі жарнама агенттіктерінің, Еуропа, Оңтүстік Корея, Грузия, Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстан, Ресей компанияларының өкілдері болды. Олар өздерінің практикалық тәжірибелерін әңгімелеп берді және шығармашылық идеяларды әзірлеу, маркетинг құралдарының тиімділігі, брендтердің өсу мүмкіндіктері, серіктестік құру, цифрлық дизайннан кейінгі дизайн, маркетингтегі метаверстер, TikTok-қа миллиондаған аудиторияны тарту туралы айтты. Сондай-ақ Red Jolbors-тың 2022 жылғы негізгі тақырыптарының бірі өмір сүріп жатқан ортаны жақсы жаққа өзгертетін ESG жобаларын құру және дамыту болды. Сонымен қатар іс-шарада 3 түрлі панельдік пікірталас ұйымдастырылды. Олардың бірі Орталық Азия елдерінде креативті экономиканы дамытуға арналды. Оған ҚР Ақпарат және қоғамдық даму вице-министрі Александр Данилов қатысты.
Red Jolbors – шығармашылық, коммуникациялық және жарнама агенттіктерінің, өндіріс және дизайн студияларының өкілдері, маркетологтар, бренд менеджерлері, PR мамандары, жарнама және маркетинг саласының мамандары үшін жылдың ең ірі оқиғаларының бірі саналады. Red Jolbors миссиясы-шығармашылық индустрия өкілдерінің кәсіби қауымдастығын құру және дамыту. Фестиваль әу баста Қырғызстанда құрылды, ал 2018 жылдан бастап жыл сайын Қазақстанда өтеді.